Tervetuloa asiakkaaksemme verkkokauppaamme! Tässä tärkeää tietoa tilaus- ja toimituisehdoista verkkokaupassamme.

Myyjä:
Coco de Noir T:mi
2775022-3
Firenze

Maksutavat

Korttimaksu ja PayPal

Voit maksaa verkkopankissamme pankki- tai luottokortilla, electron-kortilla tai PayPalilla.

Paypal

Voit maksaa PayPalin kautta joko pankki-tai luottokortillasi tai PayPal-tilisi saldolla.

Tilisiirto

Jos haluat maksaa ostoksesi tilisiirrolla, ota meihin yhteyttä sähköpostilla ja ilmoita tuotteet jotka haluat tilata, niiden määrä, haluamasi toimitustapa sekä nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi. Lähetämme Sinulle tilisiirron jolla voit maksaa tilauksesi. Tilaus toimitetaan ilmoittamaasi soitteeseen kun suoritus näkyy tilillämme.

Toimitustavat ja -kulut

DHL-paketti  (toimitetaan lähimpään suoraan kotiisi, lähetys sisältää seurantatunnuksen)

Toimitusaika

Kun tilauksesi saapuu, varmistamme sinulle tilauksen toimitusajan. Osat tuotteista valmistetaan tai tilataan valmistajalta tilauksen saavuttua, mutta suurin osa  meiltä löytyy heti varastosta.

Varastossa olevat tuotteet toimittamaan kuljetukseen tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.

Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

Tuotteen palautus- ja peruutusehdot

Hiustuotteissa ei ole hygieniasyistä palautus- eikä vaihto-oikeutta. Autamme mielellämme oikean pannan valinnassa ennen tilausta jotta varmistamme, että se on sinulle täydellinen. Pannat ovat yhtä kokoa ja joustavat, joten ne sopivat kaikille koosta huolimatta.

Annamme takuun myymillemme pannoille: jos se vahingoittuu tai menee rikki normaalissa käytössä, korjaamme sen sinulle tai vaihdamme uuteen.

Jos pakettia ei ole noudettu ja se palautuu myyjälle ja asiakas haluaa lähetyksen uudelleen lähetettäväksi, vastaa asiakas uuden lähetyksen postikuluista maksamalla toimituskulut uudelleen.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus tilauksen meille. Ota kuvat paketista ja toimita ne meille sähköpostilla. Hoidamme reklamaation kuljetusyhtiölle.

Rekisteriseloste

Keräämme asikkaiden antamat tiedot asiakasrekisteriin, jossa niitä säilytetään suojassa ulkopuolisilta tahoilta. Tietoja ei luovuteta kolmansille tahoille eikä niitä käytetä mihinkään muuhun kuin tilausten toimitusta, tilaushistoriaa ja asiakkaan kontaktointia tilauksiin liittyvissä asioissa varten. Rekisteröitymällä verkkokauppaamme et saa meiltä automaattisesti markkinointia esim. sähköpostiisi. Voit tilata erikseen sivuiltamme uutuuskirjeen niin saat tuoreita ideoita sähköpostiisi.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– Sähköpostilla osoitteesta hello@pinupgarage.fi,

Kiitos että olet meidän asiakas!

xxx Heidi Niemi